.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هنوز امیدوارم مرتضوی به قولش عمل کند

به گزارش شمال نیوز دکتر غلامعلی حداد عادل رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار  اعتدال ، در پاسخ به اینکه چرا علیرغم مساله قول شرف مرتضوی که مطرح کردید این مساله هنوز ادامه دارد، گفت: به نظر من ، مردم و افکار عمومی که مسائل کشور را به دقت تعقیب می کنند و مصالح کشور را تشخیص می دهند به خوبی می توانند سودمندی اقدامی که در این ماجرا تا به حال شده است،  تصدیق کنند.

وی تاکید کرد: ما امیدواریم که قولی که آقای مرتضوی به بنده درباره استعفا داده اند ، به صورت کامل عملی شود و این به سود کشور است ؛ انگیزه بنده از ورود به این ماجرا این بود که اختلاف بین قوا بیش از این دامن زده نشود.

حداد عادل ادامه داد: نمایندگان مجلس بر اساس آن مذاکره شفاهی که آقای مرتضوی با من کرده بود امضای خود را پس گرفتند و به اعتقاد من کار درستی کردند و من امیدوارم آن قول ها عملی شود.

وی به سخنان اخیر وزیر کار اشاره کرد و افزود: آقای شیخ السلام در جلسه ای که آقای مرتضوی با من داشتند ، حضور نداشتند ؛ در جلسه ای که آقای مرتضوی داشتند،  وی پذیرفته  که استعفا کند و قول استعفا داده و ایشان این مطلب را خودشان انکار نمی کنند، البته آن جلسه دوستانه بود و احتیاجی به ضبط صدا نبود.

حداد گفت: مردم هم به آنچه که بنده عرض می کنم اعتماد دارند که خلاف نمی گویم؛ بنده از رسانه ها خواهش می کنم این موضوع را به سوی حل شدن ببرند ، نه به سوی ایجاد یک فضای ملتهب.

وی در خاتمه در پاسخ به این سوال که پس چرا مرتضوی با قولی که به شما داده الان سرکار است ، گفت:  من نمی خواهم جواب سوال شما را بدهم ، چون قرار نیست در مصاحبه ،مباحثه کنیم! هر کسی ، هر چیز دوست دارد تبلیغ می کند و می گوید!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 ارديبهشت 1391
آقای حدادهم شما را فریب داد هم با دست جنابعالی نمایندگان فریب خوردند.مرد مومن شما به اصطلاح قانونگذارید قول شرف چه جایگاهی برای کسی که نمی شود به او اعتماد دارد. به همین خیال باش
نا شناس 7 ارديبهشت 1391
آقای حداد عادل!!!!!
آخه مرد حسابی!!!!!!!!!!!!!قول شرف از طرف یک آدم بی .......
شما چرا قبول کردی برادر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه با قول و ایما و اشاره و........... میشه مملکت رو اداره کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از مردم هزارتا سند و شاهدو.... دارند نمیتونن چیزی رو ثابت کنند حالا شما با قول یک آدم معلوم الحال خام شدید؟؟؟؟؟؟
سر پل صراط منتظر شما و دوستان شفیق شما هستیم تا ببینیم اونجا هم این قول ها به درد شما میخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بخدا شما وکیل مردم هستید و اینقدر برایشان نقش بازی نکنید معصیت داره بخدا...........
خدا رو که قبول دارید؟؟؟؟؟ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یاسر 10 ارديبهشت 1391
نمی خواهم جواب شما را بدهم یعنی چه؟ شما باید پاسخگوی مردمی که شما را انتخاب کرده اند باشید چطو ر میتوانید مجلس مملکت را با یک نقل قول از یک اقدام منصرف کنید اما حالا براحتی خود را کنار میکشید؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.